Bekendmaking voor Bestuur | Organisatie en beleidRecht | Organisatie en beleidRuimte en infrastructuur | Organisatie en beleid in Bladel
Geplaatst op Lokaalnieuwsbladel.nl op: 21-05-2024
Bestuur | Organisatie en beleidRecht | Organisatie en beleidRuimte en infrastructuur | Organisatie en beleid Bleijenhoek Bladel Bekendmakingen
Burgemeester en wethouders van Bladel maken bekend dat, ter voldoening aan artikel 6.2.12 Besluit ruimtelijke ordening, een anterieure overeenkomst ingevolge artikel 6.24 van de Wet ruimtelijke ordening is gesloten tussen de gemeente en de eigenaren. In de overeenkomst zijn afspraken gemaakt over het kostenverhaal voor de realisatie van een bouwplan dat voorziet van het oprichten van 14 (veertien) zorgwoningen en kantoorruimte.Tegen de overeenkomst kan geen bezwaar of beroep worden ingediend. De zakelijke inhoud van de anterieure overeenkomst ligt vanaf 14 september gedurende zes weken ter inzage bij het Klant Contact Centrum (KCC) van de gemeente Bladel. Het gemeentehuis is geopend op maandag en woensdag van 09.00 tot 19.00 uur en op dinsdag, donderdag en vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur.
Onze redactie krijgt van de gemeente altijd een overzicht van de laatste bekendmakingen en aanvragen voor vergunningen in Bladel. Wij proberen deze altijd z.s.m. op onze site te plaatsen, zodat jij op de hoogte blijft van wat er speelt in jouw omgeving.
We antwoorden graag op je bericht. Laat het ons weten door contact met ons op te nemen.
Het laatste nieuws uit Bladel volgen? Dat doe je uiteraard op Lokaalnieuwsbladel.nl. Wij focussen op de dagelijkse nieuwsitems van omgeving Bladel.
© LokaalnieuwsBladel.nl
Laatste berichten