Bekendmaking voor Bestuur | Organisatie en beleidRecht | Organisatie en beleid in Bladel
Geplaatst op Lokaalnieuwsbladel.nl op: 21-05-2024
Bestuur | Organisatie en beleidRecht | Organisatie en beleid Bekendmakingen
Wijziging openingstijden Klant Contact CentrumTijdens de vakantieperiode zijn de openingstijden van het Klant Contact Centrum (KCC) gewijzigd.Van 17 juli tot en met 25 augustus is er geen avondopenstelling op woensdag en is het KCC geopend tot 16.00 uur. Van 31 juli tot en met 18 augustus geldt dit ook op maandag.Het gemeentehuis is tijdens de vakantieperiode geopend van 9.00 tot 17.00 uur.Gemeentegids gemeente BladelDe gemeente Bladel en uitgeverij Akse Media zijn gestart met de voorbereidingen voor de nieuwe gemeentegids. Ook komend jaar is de gids weer een handige leidraad bij het zoeken naar informatie over de gemeente. Zowel in de papieren versie als in de gebruiksvriendelijke digitale gemeentegids is informatie te vinden over de meest uiteenlopende organisaties, verenigingen en bedrijven.Akse Media is inmiddels begonnen met het benaderen van adverteerders. In week 31 starten zij met het actualiseren van de redactionele adressen. De adressen voorzien van een e-mailadres krijgen een e-mail ter controle van de gegevens. Deze mail is voorzien van een unieke persoonlijke code, zodat men zelf de gegevens naar wens kan controleren en eventueel aanpassen. De overige vermeldingen worden telefonisch benaderd.Wilt u zelf een wijziging doorgeven of staat uw vereniging/organisatie nog niet in de gids? Geef dit dan door via redactie@aksemedia.nl (onder vermelding van gemeentegids Bladel) of bel (0223) 673 010. Wijzigingen en/of aanmeldingen voor het adressengedeelte kunnen aan de redactie worden doorgegeven tot uiterlijk 22 september 2017.Controles objectkenmerken voor de WOZ-waardebepaling van woningenIn opdracht van de gemeente Bladel gaat taxatiebureau TOG Nederland binnenkort van start met controles van de objectkenmerken voor de WOZ-waardebepaling van woningen. De taxateur komt niet in uw huis, maar doet een inspectie van de buitenkant. De taxateur beschikt over een legitimatiebewijs van de gemeente Bladel.Bij de controles wordt onder andere gelet op verbouwingen (dakkapellen, aanbouwen, enz.) en de staat van onderhoud. Daarnaast wordt ook gebruik gemaakt van luchtfoto’s, cyclomedia’s, bouwvergunningen, verkoopinformatie en kadastrale gegevens.Sinds 1 januari 2009 is de administratie van de WOZ-gegevens een zogenaamde basisregistratie. Dat betekent dat deze administratie aan een aantal wettelijke kwaliteitseisen moet voldoen. Zo moeten alle Nederlandse gemeenten bijvoorbeeld jaarlijks minimaal 20% van alle woningen de objectkenmerken controleren. Dat houdt in dat de gegevens van alle woningen in ieder geval eens in de vijf jaar daadwerkelijk gecontroleerd en bijgewerkt worden. De Waarderingskamer controleert of gemeenten voldoen aan de gestelde eisen. Voor vragen en/of opmerkingen kunt u contact opnemen met team Belastingen via telefoonnummer 0497-361636.
Onze redactie krijgt van de gemeente altijd een overzicht van de laatste bekendmakingen en aanvragen voor vergunningen in Bladel. Wij proberen deze altijd z.s.m. op onze site te plaatsen, zodat jij op de hoogte blijft van wat er speelt in jouw omgeving.
We antwoorden graag op je bericht. Laat het ons weten door contact met ons op te nemen.
Het laatste nieuws uit Bladel volgen? Dat doe je uiteraard op Lokaalnieuwsbladel.nl. Wij focussen op de dagelijkse nieuwsitems van omgeving Bladel.
© LokaalnieuwsBladel.nl
Laatste berichten