GEMEENTEBLADInformatieve artikelen gemeente Bladel, week 32 - 2017

Bekendmaking voor Bestuur | Organisatie en beleidRecht | Organisatie en beleid in Bladel

Geplaatst op Lokaalnieuwsbladel.nl op: 21-05-2024

  1. Bekendmakingen bladel
  2. GEMEENTEBLADInformatieve artikelen gemeente Bladel, week 32 – 2017

Bestuur | Organisatie en beleidRecht | Organisatie en beleid Bekendmakingen

Meer info over Bekendmakingen gemeente

Wijziging openingstijden Klant Contact CentrumTijdens de vakantieperiode zijn de openingstijden van het Klant Contact Centrum (KCC) gewijzigd.Tot en met 25 augustus is er geen avondopenstelling op woensdag en is het KCC geopend tot 16.00 uur. Tot en met 18 augustus geldt dit ook op maandag.Het gemeentehuis is tijdens de vakantieperiode geopend van 9.00 tot 17.00 uur.Start herinrichting Markt en Burg. Van HoudtpleinHeijmans Infra is in opdracht van de gemeente Bladel gestart met de voorbereidingen voor de herinrichting van de Markt en het Burg. Van Houdtplein. De werkzaamheden zullen op 4 september aanvangen. De herinrichting van de pleinen wordt tegelijkertijd uitgevoerd in verschillende fases. Per fase houden we u op de hoogte van de werkzaamheden, uitvoeringsduur en bereikbaarheid.InformatieavondOm u goed te informeren, organiseert Heijmans Infra op woensdag 23 augustus een informatieavond van 19.00 tot 21.00 uur in de Sniederszaal van Cultureel Centrum Den Herd. Programma• Ontvangst met koffie/thee• Presentatie project en voorstellen team• Gelegenheid tot vragen stellen U bent van harte welkom. De koffie en thee staan voor u klaar.OmgevingsmanagerVoor dit project is Jan-Hein Heijmans aangesteld als omgevingsmanager. Hij is het centrale aanspreekpunt en u kunt bij hem terecht met uw vragen en klachten. Hij is bereikbaar via 06-51282629 of via e-mail jheijmans3@heijmans.nl. Resultaten klanttevredenheidsonderzoek TaxbusIn april/mei 2017 is in de regio Zuidoost-Brabant onder de gebruikers van Taxbus, vervoer voor mensen met een beperking en senioren, een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Met een gemiddeld rapportcijfer van 7,9 blijken klanten duidelijk tevreden te zijn over de kwaliteit van Taxbus. Klanten van Taxbus zijn vooral tevreden over behulpzaamheid van telefonisten en chauffeurs. Stiptheid en klachtafhandeling worden iets minder positief beoordeeld. Het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek is uitgevoerd met behulp van een enquête onder recente gebruikers van Taxbus. Gevraagd is naar hun reisgedrag en naar hun mening over de kwaliteit van de dienstverlening rond de ritreservering, chauffeur, voertuig, prijs, stiptheid en klachtafhandeling. Uitkomsten enquêteUit de enquête blijkt dat 63% van de respondenten meerdere keren per maand met Taxbus reist. Taxbus wordt veruit het meest gebruikt om op bezoek te gaan bij familie en kennissen. In het algemeen blijken de klanten van Taxbus tevreden te zijn over de dienstverlening van vervoerders Connexxion, Alptax en Van der Wijst. Het algemene oordeel over de rituitvoering (7,86) is nauwelijks gedaald ten opzichte van 2016 (7,91). De tevredenheid over de dienstverlening van de regiecentrale (7,97) is gelijk gebleven.Het meest tevreden zijn de klanten over aspecten gerelateerd aan de dienstverlening door de telefonisten van de reserveringslijn en de chauffeurs. Hierbij valt te denken aan klantbenadering, het rijgedrag en het veilig vastzetten van de rolstoel. Klanten zijn iets minder tevreden over het op tijd opgehaald worden, het naleven van de maximale omrijtijd en de afhandeling van klachten. In het onderzoek zijn dit keer enkele extra vragen gesteld over eventueel gebruik van het openbaar vervoer. De meest genoemde reden waarom de respondenten geen gebruik maken van het openbaar vervoer zijn lichamelijke beperkingen. Verder worden loopafstand tot het openbaar vervoer en onvoldoende begeleiding relatief vaak genoemd. Iets meer dan een kwart van de respondenten geeft aan het openbaar vervoer te overwegen indien er geen belemmerende factoren zouden zijn. AandachtspuntenDe uitkomsten van dit onderzoek zijn reden om aandacht te blijven besteden aan het op tijd opgehaald worden en het op tijd aankomen op de plaats van bestemming. Dit geldt ook voor de klachtafhandeling. De uitkomsten over de belemmeringen bij het Openbaar Vervoer worden meegenomen als aandachtspunt bij de verdere ontwikkeling van het doelgroepenvervoer en het openbaar vervoer in Zuidoost-Brabant.Werk in uitvoeringdoor of in opdracht van de gemeente BladelWerk: Herinrichten P.G. Ballingslaan en Veilig OordPeriode: t/m week 39Uitvoering: Reyrink aannemersbedrijf BVWerk: Randweg BladelPeriode: week 36 t/m week 31 - 2018Uitvoering: Reyrink aannemersbedrijf BV Werk: Herinrichting Markt en Burgemeester Van HoudtpleinPeriode: week 36 t/m week 50 Uitvoering: HeijmansVoor meer informatie kunt u contact opnemen met een medewerker van het Klant Contact Centrum (KCC), tel. 0497-361636.

Unknown

Foto van  Lokaalnieuwsbladel.nl Redactie

Lokaalnieuwsbladel.nl Redactie

Onze redactie krijgt van de gemeente altijd een overzicht van de laatste bekendmakingen en aanvragen voor vergunningen in Bladel. Wij proberen deze altijd z.s.m. op onze site te plaatsen, zodat jij op de hoogte blijft van wat er speelt in jouw omgeving.

Overige Vergunningen Bladel

Heb je een opmerking over een van de bekendmakingen?

We antwoorden graag op je bericht. Laat het ons weten door contact met ons op te nemen.