GEMEENTEBLADInformatieve artikelen gemeente Bladel, week 41 - 2020

Bekendmaking voor Bestuur | Organisatie en beleidRecht | Burgerlijk recht in Bladel

Geplaatst op Lokaalnieuwsbladel.nl op: 21-05-2024

  1. Bekendmakingen bladel
  2. GEMEENTEBLADInformatieve artikelen gemeente Bladel, week 41 – 2020

Bestuur | Organisatie en beleidRecht | Burgerlijk recht Bekendmakingen

Meer info over Bekendmakingen gemeente

Koninklijke onderscheiding voor Hans Vermeulen uit HapertHans Vermeulen uit Hapert is op 2 oktober 2020 benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Zolang de crisismaatregel van anderhalve meter geldt, blijft het daadwerkelijk opspelden van de onderscheiding achterwege. Burgemeester Remco Bosma overhandigde wel het geopende blauwe etui met het versiersel. De ‘blauwe koffer’ met daarin de oorkonde werd uiteraard ook overhandigd.Vermeulen is al ruim 25 jaar actief lid van de vrijwillige brandweer in de gemeente Bladel en hij neemt zijn taak daarin heel serieus. Hans Vermeulen heeft sinds 1995 de functies van oefenleider, verkenningseenheid brandweer, manschap, brandweer chauffeur/voertuigbediener TS en bevelvoerder bekleed.Koninklijke onderscheiding voor Twan van Gils uit HapertTwan van Gils uit Hapert is op 2 oktober benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Zolang de crisismaatregel van anderhalve meter geldt, blijft het daadwerkelijk opspelden van de onderscheiding achterwege. Burgemeester Remco Bosma overhandigde wel het geopende blauwe etui met het versiersel. De ‘blauwe koffer’ met daarin de oorkonde werd uiteraard ook overhandigd.Twan van Gils is al sinds september 1999 actief lid van de vrijwillige brandweer in de gemeente Bladel. Hij heeft tijdens deze jaren verschillende functies gehad; leerwerkbegeleider, manschap, trainer, verkenningseenheid brandweer, ‘brandweerchauffeur zwaar met aanwijzing’, hulpinstructeur, chauffeur/voertuigbediener TS, HAV, HV, HW, ontsmetter OGS en bevelvoerder. Van Gils heeft oog voor het vak en neemt zijn verantwoordelijkheid zeer serieus. Binnen de Hapertse brandweerpost wordt Twan van Gils gezien als een voorbeeld voor de brandweermensen.Ook buiten de brandweer om is Van Gils een betrokken en maatschappelijk bewust mens. Hij is een initiatiefnemer die dag en nacht klaar staat voor de Hapertse gemeenschap.Koninklijke onderscheiding voor Iwan Michelbrink uit HapertIwan Michelbrink uit Hapert is op 2 oktober 2020 benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Zolang de crisismaatregel van anderhalve meter geldt, blijft het daadwerkelijk opspelden van de onderscheiding achterwege. Burgemeester Remco Bosma overhandigde wel het geopende blauwe etui met het versiersel. De ‘blauwe koffer’ met daarin de oorkonde werd uiteraard ook overhandigd.Iwan Michelbrink is al ruim 20 jaar actief lid van de vrijwillige brandweer in de gemeente Bladel. Hij is een voorbeeld voor (nieuwe) brandweermensen en wordt gezien als steun en toeverlaat van velen binnen de vrijwillige brandweer van de gemeente Bladel. Michelbrink heeft sinds 1999 de functies van brandweerchauffeur, chauffeur/voertuigenbediener TS, leerwerkbegeleider, verkenningseenheid brandweer, bevelvoerder en manschap bekleed.Koninklijke onderscheiding voor Dennis Hoeks uit HapertDennis Hoeks uit Hapert is op 2 oktober 2020 benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Zolang de crisismaatregel van anderhalve meter geldt, blijft het daadwerkelijk opspelden van de onderscheiding achterwege. Burgemeester Remco Bosma overhandigde wel het geopende blauwe etui met het versiersel. De ‘blauwe koffer’ met daarin de oorkonde werd uiteraard ook overhandigd.Dennis Hoeks is al ruim 25 jaar actief lid van de vrijwillige brandweer in de gemeente Bladel en heeft tijdens deze jaren de functies van brandweerchauffeur licht met aanwijzing, verkenningseenheid brandweer, leerwerkbegeleider, oefenleider, bevelvoerder en manschap bekleed. Met zijn kennis, ervaring én gevoel voor de mens binnen de brandweer levert Dennis Hoeks een belangrijke bijdrage aan het functioneren van de post én aan de veiligheid van de burgers in de gemeente Bladel.Aangescherpte maatregelen om de verspreiding van het virus terug te dringenTijdens een landelijke persconferentie van minister-president Mark Rutte en minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport Hugo de Jonge zijn nieuwe maatregelen afgekondigd om het aantal contactmomenten terug te dringen. Dit is nodig om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. De landelijke maatregelen gelden vanaf dinsdag 29 september 18.00 uur en zijn in elk geval voor de komende 3 weken van kracht.De maatregelen zijn erop gericht om de kans op grote drukte en het aantal sociale contactmomenten tussen mensen te beperken, zonder de samenleving en de economie op slot te doen.Regels voor binnen• Thuiswerken blijft de norm, tenzij dat echt niet kan. Als er in een werksituatie toch een besmetting plaatsvindt, kan de werklocatie 14 dagen worden gesloten.• Bezoek in de eigen woning, in de tuin of op het balkon is beperkt tot 3 gasten. Dit geldt naast het eigen huishouden en exclusief kinderen tot en met 12 jaar.• In andere gebouwen dan de eigen woning geldt dat er met maximaal 4 personen een gezelschap mag worden gevormd. Kinderen tot en met 12 tellen hierbij niet mee. Dat betekent dat voor 1 huishouden of maximaal 4 personen, exclusief kinderen, een reservering bij een bioscoop of restaurant kan worden gemaakt.• Het aantal personen per ruimte wordt beperkt tot 30. Dit is inclusief kinderen tot en met 12 jaar en exclusief personeel.• Eet- en drinkgelegenheden hebben tot 21.00 inloop, om 22.00 uur is de zaak gesloten.• Sportkantines zijn gesloten.• Bij binnenruimtes met een doorstroom van bezoekers zoals in monumenten, bibliotheken en musea, vindt bezoek plaats op basis van een reservering per tijdvak. Markten en detailhandel zijn hiervan uitgezonderd.• Mensen met een contactberoep vragen hun klanten zich te registreren, net als in de horeca nu al gebeurt.Regels voor buiten• Voor activiteiten buiten, waar geen continue doorstroming van mensen is, geldt een maximum van 40 personen. Dit is inclusief kinderen tot en met 12 jaar en exclusief personeel.• Is er buiten wel een continue doorstroming van personen, zoals in dierenparken of op markten, dan geldt er een norm voor het aantal bezoekers per vierkante meter.• Sportwedstrijden, zowel amateur als professioneel, vinden plaats zonder publiek.• Het advies is het aantal reisbewegingen zoveel mogelijk te beperken.Aanvullende afsprakenVerder komen er afspraken met brancheorganisaties over striktere naleving van bestaande protocollen.De GGD neemt contact op met instellingen in de ouderenzorg over extra maatregelen, zodat mensen met een kwetsbare gezondheid goed worden beschermd. Het gaat hier over beschermingsmiddelen, testen, contact en bezoek.UitzonderingenUitzondering op nieuw maximum voor ruimte binnen (max 30) - en activiteiten buiten (max 40):• personen bij een uitvaart;• samenkomsten in een gebouw die noodzakelijk zijn voor de continuering van de dagelijkse werkzaamheden van instellingen, bedrijven en andere organisaties met ten hoogste 100 personen per zelfstandige ruimte;• betogingen, samenkomsten en vergaderingen als bedoeld in de Wet openbare manifestaties;• het belijden van godsdienst of levensovertuiging;• onderwijsinstellingen, trainingsinstellingen en kinderopvang;• openbaar vervoer en overig bedrijfsmatig personenvervoer (geen rondvaartboten e.d.);• sportgelegenheden;• jeugdverenigingen 0 tot 18 (bv. scouting, cultuur en kunst);• luchthavens;• de vergaderingen van de Staten-Generaal, van de gemeenteraad, provinciale staten en het algemeen bestuur van een waterschap, of van een commissie daaruit, en andere wettelijk verplichte bijeenkomsten;• een bijeenkomst van een internationale organisatie, die gevestigd is op het grondgebied van het Koninkrijk, of van een verdragspartij van een verdrag waarbij het Koninkrijk partij is;• Het maximum aantal personen mag ook worden losgelaten als er sprake is van doorstroom van bezoekers, zoals in winkels, markten, bibliotheken, musea, dierentuinen, pretparken en kermissen. Hierbij gelden 2 voorwaarden:• Alle winkels moeten deurbeleid voeren om ervoor te zorgen dat personen 1,5 meter afstand houden en supermarkten en grote levensmiddelenwinkels moeten speciale winkeltijden invoeren voor ouderen en mensen met een kwetsbare gezondheid. Dit wordt door de detailhandel zelf verder uitgewerkt. De regels gaan in per 5 oktober.• Veiligheidsregio’s bepalen na overleg met doorstroomlocaties hoeveel bezoekers tegelijkertijd toegelaten mogen worden. Hierbij wordt rekening gehouden met het oppervlakte van de locatie én het kunnen garanderen van 1,5 meter afstand. Markten en detailhandel zijn hiervan uitgezonderd.Ontheffing van maximum 30 per zaal in gebouwen van groot belang:• Veiligheidsregio’s kunnen ontheffing verlenen voor het maximum van 30 personen per zaal in gebouwen die van groot belang zijn voor de regio.Uitzondering op nieuw maximum gezelschapsgrootte (max 4):• personen die 1 huishouden vormen;• kinderen tot 13 jaar;• het belijden van een godsdienst of levensovertuiging;• uitvaarten;• personen die theater, dans, sport of muziek in de vorm van culturele uiting beoefenen;• beroep, bedrijf of vereniging;• vergaderingen of betogingen volgens de Wet openbare manifestaties;• vergaderingen van de Staten-Generaal, gemeenteraad, provinciale staten, algemeen bestuur waterschap of commissies daaruit;• bijeenkomsten van internationale organisaties of verdragspartijen;• verkiezingen; • N.B. studenten en leerlingen vormen in het onderwijs geen gezelschap.Uitzondering op horecastop (laatste inloop 21:00, 22:00 zaak gesloten):• horeca op luchthavens na de security check.Uitzondering op registratieplicht bij contactberoepen:• Deze verplichting geldt niet voor beroepen waarvoor de registratieplicht het uitoefenen van het beroep, of de veiligheid of welzijn van betrokkenen in de weg zou staan. Dit zijn bijvoorbeeld zorgverleners, handhavers, opsporingsambtenaren.Advies: draag mondkapjes op drukke publieke plaatsenVanaf 29 september 18.00 uur geldt in de veiligheidsregio Brabant-Zuidoost het dringende advies aan iedereen om zoveel mogelijk mondkapjes te dragen in publieke gebouwen waar veel mensen tegelijk zijn.Dit advies komt bovenop de extra coronamaatregelen die het kabinet 28 september al aangekondigde.Het advies geldt voor locaties waar grote concentraties publiek op eenzelfde tijd bij elkaar komen, zoals in supermarkten en bouwmarkten. Dit mondkapjesadvies is geen verplichting, maar wel een dringende oproep aan alle inwoners en ondernemers. Het virus verspreidt zichzelf immers niet, wij zorgen zelf voor de verspreiding ervan.Naast de mondkapjes blijven ook de algemeen bekende richtlijnen van kracht waaronder 1,5 meter afstand houden, drukte vermijden en zoveel mogelijk thuiswerken.Bezoek aan werkzaamheden door leerlingenOp vrijdag 25 september zijn de leerlingen van Basisschool De Vest in Hoogeloon gaan kijken bij de werkzaamheden die worden uitgevoerd in het centrum van Hoogeloon. In Hoogeloon worden de komende jaren aanpassingen gedaan om de kern weerbaarder te maken voor klimaatverandering. Zo worden de bestaande wadi’s (systeem voor afvoer en opvang van hemelwater) vergroot. Het gemengd riool (het vuile afvalwater gaat samen met het veel schonere regenwater in dezelfde buis) wordt vervangen door een vuilwaterriool zodat het regenwater langzaam in de grond kan infiltreren. Het nieuwe schoolgebouw van de Vest, dat in het centrum van Hoogeloon ligt, wordt ook op een duurzame manier gebouwd. Ook wordt er een groen schoolplein aangelegd zodat er buiten les kan worden gegeven. De leerlingen van Basisschool De Vest worden betrokken bij het bouwproces van de basisschool en het klimaatrobuust maken van Hoogeloon. Het aannemersbedrijf Van der Zanden, die de aanpassingen aan het centrum van Hoogeloon uitvoert, heeft al eerder fietslessen gegeven en geeft nu een rondleiding over een bouwplaats. De leerlingen liepen per klas over de bouwplaats, waar ze uitleg kregen over de verschillende buizen en machines die gebruikt worden voor het aanleggen van de nieuwe waterafvoer. Wethouder Wim van der Linden was aanwezig om enkele kinderboeken uit de serie ‘Klimaatjes’ aan de school te overhandigen. De gemeente wil kinderen al op een jonge leeftijd bewust maken van klimaatverandering en de effecten hiervan.Gemeente Bladel weer een stuk schoner na World Cleanup DayWereldwijd kwamen miljoenen vrijwilligers in actie voor een schonere leefomgeving tijdens de ‘World Cleanup Day’. Ook in gemeente Bladel kwamen veel mensen in actie! Meer dan 230 fanatieke inwoners gingen de strijd aan tegen zwerfafval. In totaal verzamelden zij tientallen volle zakken met zwerfafval. Afgelopen week gingen er maar liefst 136 volwassenen en 100 kinderen op pad om gemeente Bladel een stuk schoner te maken. Verschillende buurt- en sportverenigingen hebben zich gezamenlijk ingezet om een gebied vrij te maken van zwerfafval. Daarnaast gingen ook enkele individuele inwoners aan de slag, alleen of met hun gezin. De gemeente wil iedereen die heeft meegedaan enorm bedanken voor hun bijdrage aan een schone en leefbare gemeente. Prijswinnaars AfvalbingoMet de Afvalbingo werden onder de 10 deelnemende groepen drie prijzen verloot door wethouder Fons d’Haens. Buurtvereniging De Molenwieken won de 1e prijs van € 300,-. Buurtpreventie Noorderlicht won de 2e prijs van € 200,-. Buurtvereniging Mabo won de 3e prijs van € 100,-. Deze prijs is te besteden aan een leuke activiteit voor hun buurt of vereniging. Alle kinderen die een volle bingokaart inleverden, hebben bovendien een leuk prijsje gekregen en zijn allemaal echte afvalhelden!‘Zwerfafvalpakker’ worden? Meld u aan!Zet u zich al in tegen zwerfafval, of wilt u ook graag meehelpen? Gemeente Bladel ondersteunt u hier graag bij! Meld u aan als ZAP-vrijwilliger via teamschoon@debries.eu of vraag naar meer informatie.Ook losse opschoonacties gedurende het jaar worden door de gemeente ondersteund.Probeer een fiets!Ons Brabant Fietst is in Zuidoost-Brabant een campagne gestart om het gebruik van e-bikes te stimuleren als alternatief voor de auto. Wilt u ontdekken hoe gezond, snel en goedkoop een e-bike is? Met de e-bike probeeractie kunt u een week lang gratis een e-bike testen. Helemaal gratis! Alles is geregeld: van verzekeringen tot aan pech-onderweg-hulp.Ga naar www.sjees.nl/probeereenebike voor meer info en reserveer direct uw snelle tweewieler. Op de website vindt u een overzicht van de fietsenwinkels in Zuidoost-Brabant, waar u uw e-bike straks kunt oppikken. De actie is tijdelijk, dus wees er snel bij!Heeft u een fietsenwinkel?Heeft u een fietsenwinkel in Zuidoost-Brabant? Sluit u aan bij deze campagne en kom in contact met potentiële klanten. Op www.sjeesgangmakers.nl/ebikeprobeeractie vindt u alle informatie. De e-bike probeeractie wordt georganiseerd door Ons Brabant Fietst en ZO Slim Bereikbaar, een samenwerkingsverband van alle gemeenten in de regio Zuidoost-Brabant, provincie Noord-Brabant en Rijkswaterstaat.Hoezo, geen wifi?! Webinar over opvoeden in een wereld van social media en internetYouTube, Roblox, Minecraft, TikTok. Onze kinderen zijn er maar druk mee. Veel contact vindt online plaats. En ze beleven er vaak een hoop lol aan. Als ouder van een kind in de bovenbouw kunt u niet meer met alles meekijken, maar hoe houdt u dan toezicht? Welke grenzen stelt u? En hoe ver gaat u daarin?Tijdens het webinar ‘Hoezo, geen wifi?!’ neemt Evelyn Verburgh, specialist mediaopvoeding van Bureau Jeugd & Media, ons mee in de digitale belevingswereld van onze kinderen. U krijgt een goede indruk van wat ze online doen en waarom, wat ze ervan leren en waar ze juist op moeten letten. Ook reikt Evelyn tips en handvatten aan hoe u als ouder kunt omgaan met de uitdagingen die dit met zich meebrengt. Zoals gedoe in de Whatsappgroep of op tijd stoppen met gamen. Hoe praat u daarover met uw kind en welke afspraken kunt u maken?Wanneer: maandag 2 november van 20.00 - 21.15 uur.Voor wie: ouders met een kind in groep 6, 7 of 8 van de basisschool.Aanmelden: www.ggdbzo.nl.Deze gratis webinar wordt u aangeboden door de GGD Brabant-ZuidoostVragen?Mocht u vragen hebben, dan kunt u die mailen naar k.spijkers@ggdbzo.nl of telefonisch contact opnemen met Karin Spijkers (GGD Brabant-Zuidoost) bereikbaar op nummer 088 00 31 474.Brabant geeft energie aan nieuwe projectenVanaf 15 oktober 2020 opent de subsidieregeling ‘Brabant geeft Energie’. De provincie is op zoek naar projecten ‘van onderop’ die de energietransitie in Brabant aantoonbaar versnellen.Brabant geeft energie aan nieuwe projectenOm in aanmerking te komen voor deze subsidie is de provincie Noord-Brabant op zoek naar projecten die innovatief, opschaalbaar, deelbaar en enthousiasmerend voor Brabanders zijn. Bovendien moeten er samenwerkingsverbanden ontstaan die gezamenlijk een project uitvoeren. Reguliere verduurzamingsmaatregelen zoals, dak-, vloer-, gevel- en spouwmuurisolatie en zonnepanelen komen niet in aanmerking voor deze subsidieregeling.Openstelling subsidieregelingDe nieuwe subsidieregeling loopt van 15 oktober 2020 tot en met 1 december 2021. Het totaal beschikbare bedrag voor deze subsidie is € 500.000,-. De provincie draagt maximaal 50% van de kosten van een project, met een maximum bijdrage van € 24.999,-. De subsidie wordt alleen toegekend als het project nog niet eerder aanspraak maakte op een provinciale subsidie. Zowel privaatrechtelijke als publiekrechtelijke rechtspersonen kunnen aanvragen indienen bij het subsidiebureau van de provincie.Eerdere subsidierondesIn de periode oktober 2018 tot en met september 2019 zijn er drie subsidierondes geweest. In totaal hebben 22 samenwerkingsverbanden provinciale subsidie voor hun projecten gekregen. De projecten hadden uiteenlopende onderwerpen. Van het collectief opwekken van duurzame energie bij industrieterreinen, specifieke solar-oplossingen voor daken en gevels, het professionaliseren van nieuwe en bestaande lokale zoncoöperaties tot het op een innovatieve manier verbinden en in beweging brengen van initiatieven rond het opwekken van eigen betaalbare, duurzame energie voor inwoners.Wijzigingen ten opzichte van de vorige rondesTen opzichte van vorige rondes is er een aantal aanpassingen gedaan in de subsidieregeling. Belangrijkste wijziging is dat de aanvragen worden beoordeeld op volgorde van binnenkomst aan de hand van het ‘first come, first served’-principe (in plaats van een tender met een vaste inschrijfperiode). De maximale subsidie in deze ronde bedraagt € 24.999,-.Hoe kunt u deze subsidie aanvragen?Vooraf raadpleegt u als subsidieaanvrager de stichting Brabant geeft Energie voor een inschatting van de kansen en risico’s van het project en het opstellen van het projectplan. De Stichting denkt graag met u mee en verwerkt uw kansen en risico’s in een formulier. Met dit formulier kunt u uw aanvraag indienen bij het subsidieloket.Meer informatieMeer informatie over de subsidieregeling en de beoordelingscriteria, leest u op de website van de provincie: https://bit.ly/33kJGlu. Voor rechtstreeks contact met de stichting Brabant geeft Energie kunt u contact opnemen met Minke van Boekel via minke@brabantgeeftenergie.nl. Winkelgebieden Bladel en Hapert geslaagd voor KVO hercertificeringDoor keuringsinstituut KIWA is een controle uitgevoerd in het kader van de hercertificering voor het Keurmerk Veilig Ondernemen (KVO) van de winkelgebieden van Bladel en Hapert. De controle is met een goedkeurend oordeel afgerond. Dat betekent dat het KVO-certificaat met drie jaar wordt verlengd. Goede resultatenDe werkgroep KVO bestaat uit vertegenwoordigers van de ondernemers, de politie, de brandweer en de gemeente Bladel. Voorafgaand aan de hercertificering is een enquête uitgevoerd onder de ondernemers in de winkelgebieden van Bladel en Hapert. Mede op basis hiervan is een actieplan gemaakt voor de komende drie jaar. De belangrijkste actiepunten zijn het hooghouden van de aangiftebereidheid, het terugdringen van diverse vormen van overlast en het verminderen van zwerfafval. De KVO werkgroep overlegt één keer per kwartaal over de voortgang van het actieplan en bespreekt actuele thema’s op het gebied van veiligheid.Het algemene beeld is erg positief. Door de samenwerking van alle partijen is het beeld op het gebied van veiligheid in de winkelgebieden zeer stabiel. Een prestatie om trots op te zijn. Werkzaamheden riolering HallenstraatDe komende weken wordt er gestart met het verbeteren van de riolering in de Hallenstraat in Bladel. Ook op bedrijventerrein de Sleutel worden er weer wat aanpassingen gedaan aan het rioleringsstelsel. Om deze werkzaamheden uit te voeren, zal de weg voor één dag worden afgezet voor doorgaand verkeer. Het betreft het gedeelte vanaf de gemeentegrens Bladel/ Reusel tot de inrit van Van Ham Tenten & Podia, aan de zijde van de Hallenstraat.Om het overlast tot een minimum te beperken voert Van Gils rioleringstechnieken deze werkzaamheden op zaterdag 10 oktober uit. Indien de weersomstandigheden het niet toelaten om te werken (veel neerslag), wordt er een ander moment gepland.Werk in uitvoering door of in opdracht van de gemeente BladelWerk: Verbetermaatregelen riolering 2020 werkzaamheden/afsluiting t.h.v. Hallenstraat 20 BladelPeriode: Zaterdag 10 oktober 2020Uitvoering: Van Gils Rioleringstechnieken DiessenWerk: Reinigen en inspectie riolering, kern HapertPeriode: week 35 t/m 44Uitvoering: Aannemer COR Coppelmans (Nuenen)Werk: Rioolwerkzaamheden Hoogcasteren, Driesboom en Volderstraat HoogeloonPeriode: t/m week 46 Uitvoering: aannemingsbedrijf Van der Zanden (Moergestel)Werk: Oprichten van appartementen, het Laar/Beukenbos Bladel. Het Laar is niet toegankelijk vanuit richting BleijenhoekPeriode: week 37-2020 t/m week 40-2021Uitvoering: Borrenbergs Bouwbedrijf B.V. (Luyksgestel)Voor meer informatie kunt u contact opnemen met een medewerker van het Klant Contact Centrum (KCC), tel. 0497 - 361636.

Unknown

Foto van  Lokaalnieuwsbladel.nl Redactie

Lokaalnieuwsbladel.nl Redactie

Onze redactie krijgt van de gemeente altijd een overzicht van de laatste bekendmakingen en aanvragen voor vergunningen in Bladel. Wij proberen deze altijd z.s.m. op onze site te plaatsen, zodat jij op de hoogte blijft van wat er speelt in jouw omgeving.

Heb je een opmerking over een van de bekendmakingen?

We antwoorden graag op je bericht. Laat het ons weten door contact met ons op te nemen.