GEMEENTEBLADIntrekken Vernieuwend toezicht- en handhavingsbeleid 2012-2015 gemeente Bladel

Bekendmaking voor Bestuur | Organisatie en beleidRuimte en infrastructuur | Organisatie en beleidRecht | Organisatie en beleidOpenbare orde en veiligheid | Organisatie en beleid in Bladel

Geplaatst op Lokaalnieuwsbladel.nl op: 21-05-2024

  1. Bekendmakingen bladel
  2. GEMEENTEBLADIntrekken Vernieuwend toezicht- en handhavingsbeleid 2012-2015 gemeente Bladel

Bestuur | Organisatie en beleidRuimte en infrastructuur | Organisatie en beleidRecht | Organisatie en beleidOpenbare orde en veiligheid | Organisatie en beleid Bekendmakingen

Meer info over Bekendmakingen gemeente

Burgemeester en wethouders van de gemeente Bladel,gelet op artikel 4:81 van de Algemene wet bestuursrecht;overwegende dat het college verantwoordelijk is voor de uitvoering van taken op het gebied van vergunningen, toezicht en handhaving;het college op 7 maart 2017 het Uitvoeringsbeleid Kwaliteit Vergunningen, Toezicht en Handhaving heeft vastgesteld;de gemeenteraad, na kennis te hebben genomen van het uitvoeringsbeleid, op 11 mei 2017 besloten heeft het ‘Vernieuwend toezicht- en handhavingsbeleid 2012-2015 gemeente Bladel’ in te trekken.Bladel, 11 mei 2017Burgemeester en wethouders voornoemd,de secretaris, de heer drs. E.L.C.M. Molde burgemeester (wnd.), de heer ing. P.M. Maas

Unknown

Foto van  Lokaalnieuwsbladel.nl Redactie

Lokaalnieuwsbladel.nl Redactie

Onze redactie krijgt van de gemeente altijd een overzicht van de laatste bekendmakingen en aanvragen voor vergunningen in Bladel. Wij proberen deze altijd z.s.m. op onze site te plaatsen, zodat jij op de hoogte blijft van wat er speelt in jouw omgeving.

Overige Vergunningen Bladel

Heb je een opmerking over een van de bekendmakingen?

We antwoorden graag op je bericht. Laat het ons weten door contact met ons op te nemen.