GEMEENTEBLADOpenbare besluiten uit vergadering burgemeester en wethouders van Bladel van 20 december 2016

Bekendmaking voor Bestuur | Organisatie en beleidRecht | Organisatie en beleid in Bladel

Geplaatst op Lokaalnieuwsbladel.nl op: 21-05-2024

  1. Bekendmakingen bladel
  2. GEMEENTEBLADOpenbare besluiten uit vergadering burgemeester en wethouders van Bladel van 20 december 2016

Bestuur | Organisatie en beleidRecht | Organisatie en beleid Bekendmakingen

Meer info over Bekendmakingen gemeente

Inkoopbeleid gemeente BladelHet inkoopbeleid 2017-2020 en het handboek inkopen 2017-2020 zijn vastgesteld. De raad wordt geïnformeerd over het geactualiseerde beleid. Het inkoopbeleid treedt in werking per 1 januari 2017. Het Inkoopbeleid 2013-2017 wordt per gelijke datum ingetrokken. Maatschappelijk Verantwoord InkopenHet Manifest Maatschappelijk Verantwoord Inkopen wordt niet ondertekend. Ook wordt niet deelgenomen aan de Fairtrade Gemeentecampagne.Decembercirculaire 2016Ingestemd met de financiële consequenties en met de ontwerp-raadsmededeling.Beleidsregels terugvordering, verhaal en invordering Kempengemeenten 2016De Beleidsregels Terugvordering, Verhaal en Invordering Kempengemeenten 2016 zijn vastgesteld.De beleidsregels terugvordering 2004 en beleidsregels verhaal 2004 zijn ingetrokken.Beleidsregel Ruimte voor RuimteTot 1 januari 2018 wordt in principe geen medewerking verleend aan de realisatie van nieuwe Ruimte voor Ruimte initiatieven, met uitzondering van:-verzoeken voor nieuwe landgoederen;-verzoeken waar sprake is van sanering van een intensieve veehouderij binnen de gemeente Bladel.Uitvoering beheer onderhoud accommodatiesEr wordt een onderzoek uitgevoerd naar de meest optimale wijze van uitvoering beheer gemeentelijke accommodaties. Ingestemd met het laten opstellen van een uniform onderhoudsbeleid accommodaties.Regionale aanbesteding bureaubehoeften en print- en kopieerpapierIngestemd met de inkoopstrategieën en het afdelingshoofd Dienstverlening en Bedrijfsvoering is gemandateerd voor het afsluiten van een overbruggingsovereenkomst voor het print- en kopieerpapier. Het inkoopteam heeft het mandaat om namens de gemeente het aanbestedingsdocument en de nota('s) van inlichtingen goed te keuren en te publiceren. Het afdelingshoofd Dienstverlening en Bedrijfsvoering heeft het mandaat om het gunningsadvies te ondertekenen. De inkoper van BIZOB heeft het mandaat voor het voeren van alle overige correspondentie. Beslissing op bezwaar Dutch Pet Farm B.V.Conform en met overneming van het advies van de Commissie voor de bezwaarschriften is het bezwaarschrift herroepen voor zover het de melding in het kader van het Activiteitenbesluit en de vergunbare hekwerken betreft en voor het overige zijn de bezwaren ongegrond verklaard en het bestreden besluit in stand gelaten. In afwijking van het advies van de commissie wordt de lastgeving betreffende het indienen van een melding verbeterd en in stand gelaten en conform en met overneming van het advies van de commissie wordt de lastgeving betreffende de vergunbare hekwerken ingetrokken.De besluiten op deze openbare besluitenlijst zijn compact geformuleerd. De volledige besluiten zijn bepalend.

Unknown

Foto van  Lokaalnieuwsbladel.nl Redactie

Lokaalnieuwsbladel.nl Redactie

Onze redactie krijgt van de gemeente altijd een overzicht van de laatste bekendmakingen en aanvragen voor vergunningen in Bladel. Wij proberen deze altijd z.s.m. op onze site te plaatsen, zodat jij op de hoogte blijft van wat er speelt in jouw omgeving.

Overige Vergunningen Bladel

Heb je een opmerking over een van de bekendmakingen?

We antwoorden graag op je bericht. Laat het ons weten door contact met ons op te nemen.